Rocznik '90. Factotum, miłośnik kultury fizycznej, nawiedzony przez widma Marksa. Działacz RAZEM. Współpracuje z Ha!artem, VICE i stowarzyszeniem radiofonia. PR Manager Korporacji Ha!art.

ZenkasiTwórcy i teoretycy liberatury, redaktorzy serii wydawniczej Liberatura Korporacji Ha!art. Fajfer jest autorem programowego eseju-manifestu Liberatura. Aneks do słownika terminów literackich (1999), w którym wprowadził termin i zarysował problematykę.

fot. Wiesław MajkaUrodzony w 1982 r. Absolwent Wiedzy o Kulturze na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz podyplomowych studiów nt. kultury najnowszej w Instytucie Kultury UJ, doktorant Wydziału Polonistyki UJ.

Fot. Jakub GołąbUrodzona w 1989 roku. Absolwentka filologii polskiej (WPUJ) i studiów licencjackich na kierunku edytorstwo (UP Kraków). Obecnie kontynuuje studia edytorskie (WPUJ). Wokalistka, instruktorka zajęć wokalnych dla dzieci.

Urodzony w 1975 roku. Absolwent medioznawstwa i dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim. W Korporacji Ha!art zajmuje się przede wszystkim kwestiami administracyjno-biurowymi.

Urodzona w 1986 roku. Absolwentka komparatystyki i edytorstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim, graficzka komputerowa DTP, założycielka pracowni graficznej By Mouse.

Iga GańczarczykUrodzona w 1979 roku. Dramaturżka, reżyserka i redaktorka. Studiowała teatrologię na UJ i dramaturgię na Wydziale Reżyserii krakowskiej PWST.

Urodzona 1987 roku. Absolwentka projektowania graficznego na ASP w Katowicach i UAP w Poznaniu; studiowała też w NWSAD w UK. W Korporacji odpowiedzialna za szatę graficzną magazynu „Ha!art” oraz różnej natury projekty typograficzno-ilustratorskie.

Grzegorz JankowiczUrodzony w 1978 r. Krytyk, filozof literatury i tłumacz. Redaktor Linii Krytycznej Ha!artu. Zajmuje się literaturą XX-wieczną, teoriami krytycznymi, kulturą popularną, współczesną poezją polską oraz relacjami między literaturą a sztukami wizualnymi.

Monada, nomada, czasem menada. Tłumaczy, redaguje, koryguje. Nie znajdziesz go na Facebooku, Twitterze, Instagramie ani Pintereście. Często trawiony anhedonią.

Urodzona w Łodzi, studiowała Filmoznawstwo i Wiedzę o Mediach na Uniwersytecie Łódzkim oraz Organizację Produkcji Filmowej i Telewizyjnej w PWSFTViT, uczestniczyła również w Programie dla Kreatywnych Producentów w Szkole Wajdy.

Urodzona w 1990 roku. Zajmuje się sztukami wizualnymi – jako początkująca krytyczka i kuratorka. Skończyła teatrologię i historię sztuki w ramach MISHu na Uniwersytecie Jagiellońskim, studiowała w Berlinie.

Urodzona w 1991 roku w Cieszynie. Wiceprezeska Fundacji Korporacja Ha!art. Doktorantka w Katedrze UNESCO do spraw przekładu. Tłumaczy z języków angielskiego i francuskiego, naukowo interesuje się przede wszystkim problematyką przekładu literatury eksperymentalnej.

Urodzony w 1976 r. Redaktor, wydawca, kulturoznawca. Prezes Zarządu Fundacji Korporacja Ha!art. Absolwent polonistyki i filmoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego, doktor kulturoznawstwa UJ, adiunkt w katedrze Kultury Współczesnej Instytutu Kultury UJ.

Kuba MikurdaUrodzony w 1981 r. Doktorant w SNS przy IFiS PAN, krytyk, tłumacz. Redaktor Linii Filmowej Ha!artu w latach 2009-2016. Członek zespołów redakcyjnych „Wide Screen”, „International Journal for Žižek Studies” i „Krytyki Politycznej”. W IFiS PAN prowadzi grupę badawczą skupioną na współczesnych, filozoficznych teoriach filmu.

Urodzona w 1982 roku. Kulturoznawczyni, psycholożka, doktorantka Instytutu Sztuk Audiowizualnych UJ. Współorganizatorka festiwalu kina Azji Pięć Smaków, autorka tekstów krytycznofilmowych.

Mariusz PisarskiUrodzony w 1973 roku. Krytyk, cyfrowy wydawca i producent. Twórca pisma Techsty. Publikuje w kraju i za granicą, popularyzując literaturę elektroniczną. Nominowany do nagrody Teda Nelsona przez ACM (Amerykańskie Stowarzyszenie Informatyków) na konferencji Hypertext 2011.

Urodzony w 1984 roku. Wytwórca grafik, aplikacji i niezidentyfikowanych obiektów literackich; rzeźbi w plikach audio i tresuje syntezatory mowy podczas występów scenicznych. Sygnował manifesty poezji cybernetycznej, współtworzy(ł) związane z nią inicjatywy.

Urodzona w 1990 roku. Wiceprezeska zarządu Korporacji Ha!art. Z wykształcenia kulturoznawczyni i filozofka, studiowała w Krakowie, Berlinie i Tbilisi. Zajmuje się Europą Środkowo-Wschodnią, Kaukazem Południowym i tematyką migracyjną. Publikuje m.in. w „Dzienniku Opinii”, „Nowej Europie Wschodniej” i „Polityce”. W Ha!arcie huczy, redaguje, tłumaczy z niemieckiego i ogarnia fundraising.

Urodzona w 1993 roku w Krakowie. Graficzka, specjalistka DTP i edytorka. Studiuje na Uniwersytecie Jagiellońskim. Interesuje się typografią i historią pisma. W Ha!arcie czasem coś złamie, czasem poskłada, w weekendy opiekuje się księgarnią.

Urodzona w 1986 roku. Polonistka, kulturoznawczyni, gitarzystka. Związana z krakowskimi NGO. Interesuje się literaturą polską po 1989 roku, związkami literatury z muzyką oraz kulturą arabską. W wolnych chwilach publikuje.

Urodzona w 1985 roku. Absolwentka komparatystyki na Uniwersytecie Jagiellońskim. Wierzy w słowniki i kulturę słowa, łudzi się bezbłędnością tekstu. Interesuje się kulturą żydowską w Polsce, historią drugiej wojny światowej, łucznictwem sportowym i grami komputerowymi. Miłośniczka makabry, paradoksu i mate.

Urodzony w 1987 roku. Absolwent Filologii polskiej (UJ), obecnie doktorant (WPUJ). W Ha!arcie zajmuje się różnymi rzeczami. Myśli o sobie jako o literaturoznawcy (miłośnik prozy), czasem para się krytyką literacką. Dyrektor programowy Festiwalu im. Jana Błońskiego.

Kaskader wrażliwości. Absolwent IKP UW, doktorant literaturoznawstwa na UP. Współpracuje z Ha!artem. Młodszy księgarz, członek załogi obsługi wystaw w Bunkrze Sztuki.

Dziennikarz, autor książek Przyjdzie Mordor i nas zje, czyli tajna historia Słowian i Rzeczpospolita zwycięska, współautor zbioru opowiadań Paczka radomskich. Interesuje wschodem Europy, historią alternatywną i dziwactwami geopolitycznymi, historycznymi i kulturowymi.

Urodzony w 1982 roku. Absolwent i wykładowca ASP w Krakowie. Interdyscyplinarny artysta, designer i niezależny kurator. Współtwórca książek z pogranicza teorii i praktyki wizualnej (Wunderkamera, Corpus Delicti).

Projekt Petronela Sztela      Realizacja realis

Nasz serwis używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w naszej polityce prywatności.

Zgadzam się na użycie plików cookies.

EU Cookie Directive Module Information