Anna Krztoń

Anna Krztoń (ur. 1988, w Tarnowskich Górach) – zajmuje się ilustracją i komiksem. Skończyła grafikę warsztatową na ASP w Katowicach. Swoje prace publikowała w magazynach, zinach i antologiach w Polsce, Finlandii, Belgii, Szwecji, Estonii, Litwie, Słowenii i w USA. Współpracuje z Ha!artem, Popmoderną, Kulturą Liberalną i Magazynem Kontakt.

Olga Wróbel

Kinga Dunin napisała na łamach Krytyki Politycznej, że Dobra świnka, dobra to książka maksymalnie przesłodzona i przez to niestrawna. Trochę się z tym zgadzam, a trochę nie. Sama opowieść o ocalonym od śmierci prosiaczku, który staje się ukochanym członkiem rodziny i lokalną sławą, ociera się momentami o kicz.

Iskra

Iskra (???–???) – rysuje komiksy na tanim papierze. Lubi smutek i pociągi, ale najbardziej to smucić się w pociągu. Obecnie znajduje się w internecie. / Rysujesz komiksy i chciałbyś opublikować je na stronie Ha!artu? Napisz do Piotra Klonowskiego – piotr.klonowski@ha.art.pl – i współpracuj z nami!

Mikołaj Tkacz / Adam Wiedemann

Sieciowy album komiksowy Niecka z założenia podążać ma drogą wyznaczoną przez Korporację Ha!art wydaniem Wielkiego Atlasu Ciot Polskich. Podobnie jak w przypadku poprzedniej publikacji, celem powstającej antologii jest konfrontacja młodych, zdolnych rysowników i rysowniczek komiksowych z najnowszą polską prozą.

Olga Wróbel

Wszystko, co miało się wydarzyć na małej wyspie u wybrzeży Nowej Funlandii, wydarzyło się dawno. Wszystko, co ma się wydarzyć w tej książce, dzieje się na pierwszych kilkudziesięciu stronach. A potem na wyspie, opuszczonej przez beneficjentów rządowego programu przesiedleń, zostaje tylko stary Moses Seetland.

Jacek Świdziński / Juliusz Strachota

Sieciowy album komiksowy Niecka z założenia podążać ma drogą wyznaczoną przez Korporację Ha!art wydaniem Wielkiego Atlasu Ciot Polskich. Podobnie jak w przypadku poprzedniej publikacji, celem powstającej antologii jest konfrontacja młodych, zdolnych rysowników i rysowniczek komiksowych z najnowszą polską prozą.

Olga Wróbel

Nie lubię literatury Wschodu, bo zawsze się wlecze i opowieść jest ważniejsza niż jej przedmiot. Ale Mahfuz mnie przekonuje i to w dodatku pisząc o tzw. wielkich tematach: miłość, śmierć, wojna, rodzina, marzenia. Brzmi jak banał, ale jest piękne, napisane językiem oszczędnym, eleganckim, frazą oryginalną i poruszającą.

Piotr Klonowski

Mimo że po powstaniu PISF-u w 2005 roku poprawiły się nieco warunki dla polskich animatorów, na co wskazują różni krytycy, daleko im do złotego okresu polskiej animacji w czasach PRL-u. W latach 60. i 70. produkowano mnóstwo filmów (...). Chciałbym pokazać, jak wyglądały w tamtym okresie relacje polskiej animacji i komiksu w „Szpilkach”.

Czytaj dalej

Jakub Woynarowski

Martwy sezon to powieść graficzna oparta na motywach utworów literackich Brunona Schulza – zarówno opowiadań ze zbiorów Sklepy cynamonowe oraz Sanatorium pod klepsydrą, jak i rozproszonych esejów, a także fragmentów prozy. Miejscem akcji jest opuszczone przez mieszkańców miasto, opanowane przez rojowiska owadów, które występują tu „w zastępstwie” ludzkich bohaterów.

Projekt Petronela Sztela      Realizacja realis

Nasz serwis używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w naszej polityce prywatności.

Zgadzam się na użycie plików cookies.

EU Cookie Directive Module Information